2012. január 27., péntek

Még tapasztalnom kell

Még tapasztalnom kell
Ezért hagytalak el
Amiket hibáidnak gondoltam
Elém hozzák hogy lássam
Tökéletes vagy.
Egyszer nemet mondtál nekem
Mikor segítségre szorultam
Fájt a nemed
Hisztiztem nem is szeretsz.
Mézesmadzag igennél
Jobb az egyenes nem.
Ezt még tapasztalnom kellett.
Nem teszel értem semmit
Mondtam neked
Ebből levontam
Nem vagyok fontos neked.
Nem jó ha mindent megkapok
Ha valaki azt lesi mit akarok.
Unalmas dolog,
Nem nekem való.
Ezt még tapasztalnom kellett.
Kettőnk között volt igazi kapcsolat
Nem áldoztad értem fel magadat.
Ha döntesz önmagad vagy
Ha lesed mit akarok
Akkor elhagyod magad
Kedvemben jársz
De csak árnyékom vagy.
Ezt még tapasztalnom kellett.
Mert két független boldog lélek
Alkot teljesen egy egészet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése