2011. október 24., hétfő

Ikerlelkek

Nagyon sok ember -köztük én is- akartuk ezt az érzést megélni.
Igazából azt mondhatom, hamar meg is kaptuk.
Ízelítőt a csodából. De sajnos, ahogy szinte mindenki, el is veszítettük ideiglenesen őket.
Mert nem kell teljesen tisztává válnunk ahhoz, hogy a másik felünkkel találkozzunk, feladatunk hogy egymást segítve mind a két fél tiszta lelkűvé váljon!
Én most itt a saját tapasztalatomról tudok csak beszélni, de ha őszinte vagy magadhoz, ez Rád is igaz.
Megkaptuk, átéltük a csodát! Van aki fejlődött.. Én mellette semmit, mert csak az érzésben és csodában lubickoltam. De azt is tudom, így kellett lennie.
Mert amikor külön utakra kerültünk,annyira mély szenvedésen mentem át, hogy muszáj volt magamért tenni.
Akkor a reinkarnációt választottam. Mindegy volt már mit oldok, csak oldjak valamit.
Akkor úgy gondoltam, ha az érzést oldom, jó-ezt nem lehet feloldani-, vagy ha távol tartó blokkokat, az is jó. Csak történjen már valami!!!
Reinkarnációk sorozatán mentem át, de egy idő után úgy éreztem, elakadtam.
Való igaz, mindent megértettem, de mire az összes életemet átnézem...
Aztán mentem karmaoldásra. Itt a gyökerét keressük meg, oldjuk le, és érzem, már jó úton vagyok. Magabiztos, boldog. Persze reinkarnáció után is volt ilyen, de ott utána elkezdett süllyedni hangulat, ami tovább lépésre késztetett. Karma oldásnál még a nehézséget is boldogan élem át, mert tudom, tisztulás, és mindig közelebb érek.
Feltettem magamnak a kérdést, ha még nem mentünk volna szét, mostani énem hogyan fejlődne mellette?
Hát, azt kell mondjam, sorsszerű!!!
Mert fejlődhetnék, de eszembe se jutott volna a gyökereket megkeresni! Nem mentem volna el Székesfehérvárra Vikihez, mert minek utazni, ha boldog vagyok?
Elfogadom ezt az állapotot, hogy ennek így kellett lennie, mert ezeket a nagyon régi blokkokat, csak a különlét árán jut eszünkbe oldani! De tudom, nem sokára a nap elkezd nekünk ragyogni!
Ahogyan nektek is, akik ráébredtetek, sajnos egymás mellett nem tesztek ennyit sem magatokért, sem az ikerlelketekkel való együttlétért, a tiszta kapcsolatért! Sem önmagatokért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése