2011. október 19., szerda

Karmikus kapcsolatok

Életünkben szinte minden kapcsolatunk a tapasztalat szerzés miatt jön létre.
Hihetetlen de mégis igaz. Amit sorsnak nevezünk, azokat mind mi vállaltuk. Leszülettünk a szüleinkhez, akiket mi magunk választottunk ki, mert ugye ők tudják a legjobban a fejlődésünket szolgálni.
Kinek milyen gyerekkora volt, de mi ezt vállaltuk. Kedves olvasó, ne keseredj el, főleg ne okold őket, mert erre volt szükséged az induláshoz. Köszönd meg nekik, olyan feladatot vállaltak be, ami ha nagyon belegondolsz, csodálatra méltó. Megtapasztaltatták veled.
Majd felnősz, jön a szerelem. A szerelemre szokták mondani vak. Igen. Nem látunk.. Együttélés vagy házasság, esetleg fájdalmas szakítás?
Mindegy melyik végkifejlet, mert csak tapasztalat.
Házasság együttélés?
Jobb esetben kedves olvasó abba a csoportba tartozol, amelyik nekem az álmom. Én mindig csodáltam az olyan embereket, akik már az aranylakodalmukat ünnepelték együtt, főleg, ha szeretetben és tiszteletben élték az éveiket. Ez az ami nekem nem adatott meg eddig.
Rosszabb esetben oda tudod magad sorolni, ahová én. Házasság a karmák hálójában.
Ó igen, én kétszer is megpróbáltam..
Itt teszek egy kis kitérőt. Ma már tudatos vagyok, és tudatosan visszagondolva, (nem csak rendeltem, de gyerekként tudtam is, mi vár rám.)
Gyerekként, ha játszottam babákkal, az én fiú és lány babáim, nem boldogan éltek együtt, amíg...
Az enyéim mentek moziba, veszekedtek, kibékültek..
Házasság a karmák hálójában:
Első házasságom nem sikerült, jó, van ezzel így más is. Elváltunk.
Majd azt lehet mondani, köszönöm szépen jól voltam.
Aztán jött ő. Szerelem. Összeházasodtunk. Ekkor már voltak gondolataim- ha ez se sikerül, leélem életem akkor is mellette, mert mit mondd a falu?
Hát, két év, és rájöttem, ez ugyan az. Apró pici dolgon eszméltem, hogy Úr Isten! Kétszer nem kaphatom ugyanazt. Hát de. Elsőből kiléptem, nem teljesítettem..
Tessék. Még akkor tudatlanul, olyan dolgokra készültem, hogy ezt az életet leélem vele, de a következőben látni sem akarom!
Ez fél év alatt megváltozott, a sok rossz miatt. Jár nekem a boldogság! Itt és Most!
Jó, de hogyan? Álmodoztam, elköltözik magától. Miért, ha eltartom? De kitartó voltam, és hittem.
Aztán hallottam a reinkarnációról. Ez az én utam.
Férjem miatt 6 reinkarnációm volt, amiből megértettem, amit ő tett velem, előző életekben én mind megtettem, vagy vele, vagy mással. De, ő megtapasztaltatta velem. Volt, hogy titokban csodáltam is e nehéz feladat miatt.
Megbocsátottam a múltban, és a mostban tartottam attól, mi lesz, ha már nem haragszom, és nem fáj?!
Még aznap este megmutatták, hogy attól, hogy én változom, ő nem fog.
Utolsó reinkarnációmon ráébredtem, hogy anyagi karmánk volt, ezt vállaltuk.
Az oka előző életből: A testvérem volt, megígértem kiszabadítom a tömlöcből, amit nem tudtam teljesíteni. Ő hangsúlyozta sose bocsát meg, én pedig a bűntudatom miatt vezekeltem.
Ebben az életben eltartottam, uralkodott, és én megalázkodtam.
Ezt megértettem, és bejelentette elköltözik. Ezt akartam!
Igen, de én hiába bocsátottam meg, ha benne maradt tüske, ezért még nincs vége a vele való karmáknak..
Ma már tudom, a karma oldás a megoldás! Mert nagyon sok lélekkel lehet még hasonló karmánk, és amig ilyen van, addig nem lehetünk önfeledten boldogok.
A karma oldással a problémás szálakat oldjuk, ezáltal senkivel nem marad abból feladatunk. Hamarabb érünk a tiszta lélek állapotba, mint reinkarnációval. Az lassú, és csak az adott szituáció szereplői között oldódnak.
Sajnos az sem mindkét oldalról tisztul le teljesen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése