2011. október 31., hétfő

Párkapcsolati oldás! Tapasztalat.

Mindig éreztem, hogy a kapcsolataim kimenetelének a megoldása a múltban, előző életeimben van. 
Igaz, azt soha nem gondoltam, milyen mélyen. 
Először is szeretnék kitérni arra, az én nem érdemlem meg tudatra. 
Folyamatosan jött utóbbi időben üzenetként Szíj Melinda pedig én úgy szerettelek .. mégis kevés voltam neked száma üzenetben. 
Ráadásul ki sem tudtam verni a fejemből. 
Megállapítottam, és elfogadtam, hogy kevés voltam neked.
Aztán egyik nap, amikor megint ez volt, jött a válasz, a Koralltól ( Balázs Fecó :)  ) :Pedig én úgy szerettelek..mégis kevés voltam neked! Ez a párkapcsolati oldás előtt szerdán volt. Megállapítottam, hogy az ikerlelkem pont ezt gondolja, hogy azért léptem meg, mert kevés volt nekem!
Párkapcsolati oldás 2: Jött az én nem vagyok elég jó, mindenki jobb nálam.. Én nem érdemlem meg a szeretetet.. stb.
ezeket oldottuk! Igen, Jó vagyok, Megérdemlem a szeretetet! stb.
Aztán jött a kiinduló élet. Nálam Atlantisz. Amikor nem tudtuk megmenteni. Onnantól éreztem magam kevesebbnek..
A meditáció közben végig fájtak a fogaim, az állkapcsom, a torokcsakrám. Nagyon.Ekkor már tudtam a gyökértől oldanak, ott dolgoznak rajtam.
Láttam egy kő sziklánál magam, ahogy az Isteni énem velem szemben van, és felnéztem rá.
A 3. meditációnál minden ösztönből volt. Körülöttem, hatalmas kőszikla( Már nem is fal) volt. Ösztönösen, az aljától megsemmisítettem mindet, mikor a falat kellett összeomlasztani.
Aztán a lélek erő öbölnél mondta Viki, nézzük meg van e ott tüske. Volt! ,, hopp egy tüske, kihúztam, egyből mellette tüskevár! :) elfújtam.. 
Most már tudom, mi gátolt eddig! Milyenek voltak a saját blokkjaim. De ezek már nincsenek! 
Megérdemlek minden szépet, jót, és boldogat!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése