2011. november 7., hétfő

A csoda

A csoda

(ikerlét)

Csak olvastam róla, és akartam.
Tudtam létezik..
Elém hoztak, nem ismertelek fel
Mert minden voltam, csak nem önmagam.
Csodáltál, szerettél
Én nem bíztam magamban.
Nem hittem el a csodát.
Nem hittem el, hogy az én vagyok.
Hogy én vagyok akit látsz.
Az a szeretet megfojtott, 
Mert nem az voltam akit látsz.
Rám rakódtak a blokkok
Én nem érdemlem meg..
Én kevesebb vagyok.
Eldobtalak magamtól, mert nem bírtam tovább
Hogy Te azt szereted aki nem én vagyok
Mert láttad önmagam.
Szenvedés árán jutottam előre
Észleltem a jeleket
Akartam önmagam lenni
Az aki itt még nem én vagyok.
Nélküled megtaláltam a blokkokat
Feloldottam, eldobtam azokat
Most érzem én én vagyok
Az aki korlátok nélkül szabad.
Várom tovább a jeleket
A csodákat melyek vezettek
Most érzem ennyit kell hogy tegyek
Mert elém hozzák a jeleket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése