2011. november 18., péntek

Rájössz

Hiszem, hogy van egy másik felünk, tudom, hogy el kell engedni, reménykedhetünk hogy ő is rájön, hogy a másik felünk, bízhatunk benne, hogy hamarosan.. A hamarosan az jövő, de én az itt és mostban élek. Az itt és most rólam szól. Boldog vagyok nélküled, mert mi hiányzik az életemből, ha nem vagy velem? Igazából semmi:) Önmagam vagyok, szabad, boldog. Nem függök tőled, egy boldogtalan embert senki nem tud boldoggá tenni. Még én se.Egy boldog embert pedig senki nem tud boldogtalanná tenni. Még te se. Én boldog vagyok, szárnyalok. nem keseredek el, mert mindenre képes vagyok. A boldogság nem összekeverendő a társfüggőséggel:) 
Ha majd te is eléred, hogy egyedül vagy, és magadba nézel, rácsodálkozol, boldog vagy. Ráébredsz ehhez az állapothoz senkire sincs szükséged. Akkor hoznak össze az égiek. Mert két boldog ember alkothat csak egy egészet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése