2011. november 14., hétfő

Megértés, felismerés

Én kértem az ikerlelkem, megkaptam, leléptem.
7 karmaoldáson vagyok túl. és kb 20 körüli reinkarnáción.
Utolsó reinkarnációm előtt előző életes meditációt csináltam. Ahol Atlantisz jött fel.
Éreztem oda kell visszamenni.
Reinkarnációs utazáson voltam. Atlantiszban. Amit láttam, nem szavakkal kommunikáltunk, hanem gondolattal. Telepatikusan. Be se kellett menni egy épületbe, hogy tudjuk mit beszélnek. Azt hittük, mindenre képesek vagyunk. Majd úgy láttam magam teljesként, mintha egy robot lennék. Atlantisz bukásához az Isteni énünk elvesztése vezetett. Ahogy láttam robotként magam, már ott volt az egó. Az egó, amelyik elhitette, hogy nem az Isteni énünknek köszönhetjük a jólétet, a tudást. Azt gondolván, hogy nélküle is mindent tudunk, mindenre képesek vagyunk. Láttam magam, ahogy kiemelem magamból Isteni énemet, mint egy kis szerkezetet. Majd rájöttünk a dolgok nem rendjén valóságára, és az egó harcolt. Rendbehozzuk. Majd láttam magam kisebbnek. Jóval kisebbnek. És a többieket körülöttem. Láttam, mikor az egység már megszűnt. Bűntudatom volt. Vádaskodás ért. De az egó nagy volt. Olyanokat mondtam a lelkem másik felének.. Nagyon sok mindent bocsátottam ma meg, és értettem meg. Az egység az Isteni énünk megtagadása miatt vállt szét. Aztán láttam magamat és körülöttem rengeteg lelket távozni. Innen jöttek a nehéz életek, hogy a bennünk élő Istent megtaláljuk. Ezért vannak a leszületések. Ezután kaphatjuk meg azt az egységet, amely a részünk volt, de az egylélek két testben van. Csak ha mindent megértünk, mi miatt van, mi miért történt velünk, utána élhet boldogan együtt itt a földön két testben az egy lélek.
Röviden ezt láttam.
Rájöttem, mit követtem el Lokiként.
megkaptam ikerlelkem, de azért nem bírtam elviselni a szeretetet, mert az Isteni énemmel akkor még nem azunosúltam.
Atlantiszban segítettem elfordulni Istentől mindenkinek.
Ebben az életben életfeladatom Hogy segítsek Istenhez találni. 
Rájöttem, életkarmám akadályoz a vágyammal, hogy szeretetet kapjak.
Előző életekben mindig elmenekültem, az érzések elől.
Most bevállaltam, milyen a, ha vágyok rá, és nem kapom meg.
Tudom azért születünk le mindig, hogy  bennünk élő Istennel azonosuljunk. Megkeressük Istent. Engem a düh és a dac eddig tartott távol.
Az ikerlélek kapcsolat csak akkor teljesül, ha Egységben vagyok Istennel.
Tegnap felismertem azt se tudom mi a boldogság. Még nem voltam boldog.
Egy életemben sem. Karma 3 + on újból megszülettünk. Most már azt érzem, mindent megértettem, minden azért történt velem, mert Istennel nem tudtam azonosulni.
Felismertem ikerlelkemnek milyen fájdalmat okoztam Atlantiszban az egóm miatt, és ebben az életben is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése