2011. november 7., hétfő

te én vagyok

Megtanultam tőled...
Megtanultam milyen a szeretet, 
Megtanultam milyen a szenvedés,
Megtanultam milyen, amikor nem tudok továbblépni.
Megtanultam akarjak ne szenvedni
Megtanultam ne mástól várjam a szeretetet. 
Megtanultam ne másokat hibáztassak.
Rájöttem, ez mind bennem van.
Rájöttem bennem volt a szeretet, kősziklával körbevéve
Rájöttem én vállaltam a szenvedést, hogy lebontsam a sziklát
Rájöttem, csak szereplőnek küldött az élet
Rájöttem, csak én voltam a hibás.
Tudom, csak én léphetek tovább
Tudom, már nincs szükségem rád.
Tudom, régi energiával semmi nem működhet tovább.
Elengedlek, mert én akartam
Elengedlek mert így helyes.
Elengedlek mert megtanítottál
Nem kellettem, te sem kellesz nekem.
Remélem önmagadra találsz
Remélem rájössz nem az én hibám
Remélem megtudod mi az utad
Remélem megtudod ki voltam neked
Most elengedlek mert nem jó ez így nekem.
Most már tudom, jön aminek jönnie kell.
Most már tudom, csak azt veszíthetjük el ami nem a miénk
Most már tudom, általad jutottam ide
Most már tudom, nélküled tudtam keresni önmagam
Most már én én vagyok
Most már tudom ha én Te vagyok
Nem kell semmi mást tegyek, csak elengedlek
Hogy újult energiával visszajöhess, 
Mert akkor Te is tudod, hogy 
Te én vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése