2011. november 9., szerda

Megértés

Egész életem azzal telt, hogy bizonyítsak, szerethető vagyok.
Olyan kapcsolataim voltak, amik karmikusak, és tőlem még azzal bevállalva, hogy nem kapok elég szeretetet.
Nem volt egyensúlyban az adok- kapok. Valamelyik mindig kevesebb volt.
2 házasságom dettó olyan rosszul végződött.
Akartam az ikerlelkem, mert tudtam, ő az akitől nem kell kérjek, ad magától.
Megkaptam. Menekültem előle. Rájöttem, menekülök a férfiak elől.
Reinkarnációk sorozata kezdődött.
Rájöttem, ő a másik felem. Megtapasztaltam a csodákat, imádott, és imádtam.
Beszélni sem kellett, mert tudtuk mit gondol a másik.
Minden nap azzal keltem, hogy le kell lépjek. Le kell lépjek attól akit a világon a legjobban szerettem.
Magyarázatot mindig találtam, de ma már tudom, az életkarmám az volt, hogy nem kapok elég szeretetet hiába vágyok rá.
Éreztem sorsszerű amit teszek. Kaptam a jeleket.
Szenvedtem, megjártam mélységeket, amik előre vittek. A legnagyobb szenvedés közepén, ha megkérdeztem, megtennéd még egyszer? A válaszom az volt:IGEN.
Kerestem az okát miért.
Most összeállt a kép. Kértem megkaptam, de nem ezt vállaltam. Ezért érezte a lelkem, hogy muszáj.
Karmaoldáson ez feljött. Letettem ezt a karmát.
Igen, ahogy ő mondta, mindig látta rajtam szeretetre vágyok.
Én egyszer mondtam neki,( most esik le) soha senkitől nem könyörgök szeretetért.
Ha nem adják nem kell.
Most rájöttem, a magam korlátja voltam, mivel tőle megkaptam, és nem érdemlem meg azt éreztem, ezért léptem le, és tudom, hogy azért, hogy feloldjam ezt a nehéz karmát. S ha önként adják, el tudjam viselni, és kapjam meg a szeretetet.
Még azt is mondta, ha sikerül lelépnem, akkor újból meghódít. Ne felejtsem el egyszer már sikerült!  :)
Tedd meg kérlek Igazi :) Már tudom, hogy megérdemlem, megérdemled.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése