2011. november 12., szombat

Születésnap sorsfordító esemény

Nem kellesz már, nincs rád szükségem,
Csak tanító voltál köszönöm szépen.
Általad tudom mi a boldogság.
Lelkembe néztem én ki vagyok
Eldobtalak, mert önző voltam
Megakartam mutatni tudok élni nélküled
Rájöttem nem érdekel mit mondanak az emberek
De hogy nem bírtam, a kapcsolatért én teszek
Minden hidat felégettem, hogy elfelejtselek.
Majd rugdosódtam tudassam szeretlek
Válaszod: elnyomod igaz érzésedet.
Játszol a világnak, játszol mit elvárnak
Ha a lelkedbe néznél tudnád ez nem te vagy.
Tedd amit jónak látsz, játsz a világnak.
Igazából nem én dobtalak el
Feldobtam a labdát, mit teszel, mit érzel.
Nem álltál ki mellettem, elnyomtál erővel.
Most már csak köszönöm, hogy ezt tetted
Megmutattad a szeretetet tőled sem kapom meg.
Én csak arra vágytam valaki szeressen
Köszönöm, de nincsen rá szükségem
Az ilyenre nincs, aki sokat ad
Majd visszavonja azokat
Éld a kis életed, nyomd el a múltat
Én meg előhozom, s megoldom azokat.
Tudod, te azt érzed fájdalmat okoztam
Én tudom, magam korlátoztam.
Tudd, hogy senki sem tett még érted annyit
Hogy elfelejtsen 800 km t utazik.
Hetente kétszer, de teljesen mindegy
Az érzés nem múlik, de ez az élet.
Viszont szülinapodon meg ígérem
Most már te sem kellesz nekem.
Igyál, zülljél, nyomd el érzéseid
És gondold, hogy életed megoldódik.
Kívánom így legyen, de ez nem így lesz
Tegyél érte, mert ez a te életed.
Hányszor kértelek menj vissza hozzá
Valahol 100% ban kell élned.
De te azt hitted, megteheted velem, 
Neki hazudtál, akkor hazudhatsz nekem. 
Valahol 100% ban kell élnem, 
Nem érdekel mi lesz veled. 
Nem álltál ki mellettem
Én döntök önmagam mellett. 
Mert ebben a testben, 1 életem van.
Keresd meg magad, tegyél magadért
Hagyd az italt, nincs rá szükséged
Nem te vagy, nem visz előre
Ha fontos vagy magadnak megteszed, 
Hiszen ami van, az a te életed.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése